26

Odp: Gifki do wyboru

                    ferrerku.. nie zadzieraj z nami kobietkami...  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:                   

Thumbs up Thumbs down

27

Odp: Gifki do wyboru

                    phiiiii :!: phikam  na to                   

Thumbs up Thumbs down

28

Odp: Gifki do wyboru

                    Co złego widzisz w tym gifie Wawo?
Posługujemy się słowem, owszem, ale to dział do wklejania gifów, więc nie rozumiem takiego argumentu?
Wygląda na to, że temat obowiązuje tylko dla gifów "słodzących" :wink:
Nie wszyscy lubią słodzić. Ten podpis odebrałam jako żartobliwy i nie czuję żeby ktos nas w jakikolwiek sposób obraził. :mrgreen:                   

Thumbs up Thumbs down

29

Odp: Gifki do wyboru

                    trzeba zrobic post : TYCH  GIFÓW  NIE WYSTAWIAC                   

Thumbs up Thumbs down

30

Odp: Gifki do wyboru

                    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na rozładowanie sytułacji.. lol wstawiam
kolejnego gifka szalonego dzidziusia.. smile

http://img.photobucket.com/albums/v665/sistaaa/DZIDZIAWSPDNICY.gif                   

Thumbs up Thumbs down

31

Odp: Gifki do wyboru

                    Wawo gifek swietny i jak tancuje  :mrgreen:

wawa napisał/a:

ps.zuzanno dziekuje za miłe przywitanie..


Siss-swietny avatarek i jak sobie poradzilas   :wink:

zrobie tu zaraz pozade


Oj facet pozadek to zrob w ogrodku  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

[size=16][ Dodano: 2005-08-16, 11:49 ][/size]

trzeba zrobic post : TYCH GIFÓW NIE WYSTAWIAC


A w czym ci one zawadzaja???  jak ci sie nie podobaja to nie musiesz ich krytykowac  :wink:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

32

Odp: Gifki do wyboru

                   

[size=16][ Dodano: 2005-08-16, 11:49 ][/size]

trzeba zrobic post : TYCH GIFÓW NIE WYSTAWIAC


A w czym ci one zawadzaja???  jak ci sie nie podobaja to nie musiesz ich krytykowac  :wink:

chyba czegos Pani nie załapała :roll:                   

Thumbs up Thumbs down

33

Odp: Gifki do wyboru

                    no widocznie nie zalapalam- to juz nie wiem o co co chodzilo

FERRER napisał/a:

trzeba zrobic post : TYCH GIFÓW NIE WYSTAWIAC


:cry:  :cry:  :cry:
mam nadzieje ze nie urazilam cie -a ze nie zrozumialam to ups..niezrozumiale piszesz
i bez Pani prosze  no cos ty....Zuzanna poprostu :mrgreen:  :mrgreen:
pozdrawiam :wink:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

34

Odp: Gifki do wyboru

                    Ja zrozumiałam  :mrgreen:
Chodziło o to, że Ferrer wstawił cos co innym się nie spodobało, więc zażartował, że w takim razie powinno być zaznaczone, które gify są "zakazane" to na przyszłosć ich nie wstawi  :mrgreen:  ale to był ironiczny żart, prawda Ferrer?  :wink:                   

Thumbs up Thumbs down

35

Odp: Gifki do wyboru

                    NO TERAZ TO ZROZUMIALAM JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM  FERRER NIE ZROZUMIALAM
POZDRAWIAM I DZIEKI RUMIANKU  :wink:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

36

Odp: Gifki do wyboru

                    były gifki to wystawiłem swojego bo jest fajny :mrgreen: (mnie sie podoba)                   

Thumbs up Thumbs down

37

Odp: Gifki do wyboru

                    przyznaje,że ja tez lubie gifki w stylu hard... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: heehhh

http://img.photobucket.com/albums/v665/sistaaa/allegro/hard.gif                   

Thumbs up Thumbs down

38

Odp: Gifki do wyboru

                   

były gifki to wystawiłem swojego bo jest fajny Mr. Green (mnie sie podoba)


pisalam wczesniej ze nie odebralam tego jako zartu jeszcze raz sooory , masz racje gify to gify :wink:

[size=16][ Dodano: 2005-08-17, 00:36 ][/size]
i ja mam gifka iteraz ja zartuje gifek to gifek:mrgreen:

[size=16][ Dodano: 2005-08-17, 00:39 ][/size]
eeeeee ten dzieciak pokazywal jezyk !!! widocznie zmienil zdanie na forum hihihi  :mrgreen:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

39

Odp: Gifki do wyboru

                    on wygląda jakby porządną czkawkę miał lol ciekawe dlaczego :roll:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

40

Odp: Gifki do wyboru

                    Nie wiem Ano czkawki dostal a przedtem jezyk pokazywal heheheheh zadziwiajace, zaskoczyl mnie smarkaty gifek no  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

41

Odp: Gifki do wyboru

                    Nie no te tańce są poptoru bombowe!  lol  lol  lol                   

Thumbs up Thumbs down

42

Odp: Gifki do wyboru

                    Swietnie sobie radzi ja mam tez slicznego tancerza ale samotny  hehe                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

43

Odp: Gifki do wyboru

                    To ja też przyłączam się do tańca                   

[color=green]Najwa

44

Odp: Gifki do wyboru

                    super Janilo uwielbiam gify tylko niektore wychodza takie duuuze i sie nie ruszaja :wink:
ale to nic :wink:

[size=16][ Dodano: 2005-09-03, 00:04 ][/size]
ddd                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

45

Odp: Gifki do wyboru

                    Dinusie też umieją tany tany                   

[b]Ten kto przestaje by

46

Odp: Gifki do wyboru

                    a ja mam cos fajnego hihih Cola jak tam gify? :mrgreen:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

47

Odp: Gifki do wyboru

                    Dzięki zuzanno gifki w porządku!!!

[size=16][ Dodano: 2005-09-06, 18:24 ][/size]
Meggi20 znalazłam cosik dla Ciebie!!!                   

[b]Ten kto przestaje by

48

Odp: Gifki do wyboru

                    Tyżby do Wawy??? :wink:

[size=16][ Dodano: 2005-09-06, 22:59 ][/size]
A to ulubiony gifek mojego synka!!! i bez aluzji prosze ha,ha!!!

[size=16][ Dodano: 2005-09-06, 23:01 ][/size]
sad przepraszam bardzo ale z kibelka wychodził pajączek i to miało być fajne!!!Sorry.......

[size=16][ Dodano: 2005-09-06, 23:05 ][/size]
:mrgreen: skubany pewno uciekł :mrgreen:                   

[b]Ten kto przestaje by

49

Odp: Gifki do wyboru

                    ma na sobie dokładnie takie same spodenki jak ja w tym momencie ale podobieństwa do mnie nie widzę smile
mamy szukać kogoś z forum? z świata filmu? muzyki? polityki :roll: ? kreskówek?                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

50

Odp: Gifki do wyboru

                   

mamy szukać kogoś z forum? z świata filmu? muzyki? polityki Rolling Eyes ? kreskówek?   

Na forum


Rumianek? :mrgreen:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down