Temat: Mo

Nie znam się za bardzo na zasadach działania forum "od bebechów" , ale jeśli wolno pomarzyć to chciałabym, żeby tak jak w GG pojawienie się kogoś na forum, albo umieszczenie posta było komunikowane sygnałem dźwiękowym. Kiedy tak sobie siedzę w domu z Dominiką i bawię się z nią, mogłabym łatwiej zorientować się, że cos się na forum zaczyna dziać... Takie sobie snuję wizje... z nudów i z samotności.

Zauważyłam, że mamy cały panel reklam po prawej od jakiegoś czasu. To pewnie zastrzyk finansowy, ale jakoś nie zauważyłam, żeby na forum coś się zmieniło. Nie ukrywam - reklam nie  lubię  :twisted:                   

Thumbs up Thumbs down

Odp: Mo

Rumianek napisał/a:

Takie sobie snuję wizje... z nudów i z samotności.

Oj tak coś sie wie o samotnosci.Kazdy z nas cos takiego przechodzil przechodzi i przechodzic bedzie.Dlatego nie martw sie.Sama z tym nie jestes A MY Z TOBĄ smile
no a co do sygnałka......hmmm.......no nie wiem nie wiem.moze dlatego że ja ostatnio nawet na tlenie wszystkie zdarzenia wizualne i dzwiekowe wyłaczyłem stad nie mam pojecia kiedy ktoś cos do mnie napisze.No chyba ze sprawdze...                   

PRawdziwym szczesciem Jest,Innym to szczescie niesc.zyj...masz przecie

Thumbs up Thumbs down

3

zastrzyk finansowy smile)) nie żartujcie

co do powiadomień na GG to zrobione i powino działać m ajk an razie tylko Wam dwojgu, chyba że ktoś jeszcze zechce                   

4

Ale powiadomienia dotyczyć miały forum niegg  :cry:                   

Thumbs up Thumbs down

Rumianek napisał/a:

Ale powiadomienia dotyczyć miały forum niegg Crying or Very sad

KOBIETY,nie sposób im dogodzic ;P..ah tak tez moze byc......hehe musze to sprawdzic i tylko co ja tam, na tlenie powyłanczałem  tongue
DZIEKI MARIUSZ  smile

[size=16][ Dodano: Sob 16 Lip, 05 1:17 pm ][/size]
SUPER TO DZIAŁA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na forum REFLEKSJE użytkownik Wwa napisał odpowiedź w temacie: "DOBRY WIECZÓR...NOWIUTKIE FORUM NA NOWIUTKIM SERWERZE !"