26

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

zasadniczo wymaga to przekontemplowania, bo o tej porze jestem skłonna zgodzic się na wszystko

tylko aby nie za długo bo jeszcze gotów zem sie rozmyslic  tongue


Ana napisał/a:

może kolejnym razem uda się osobiście


"
Tych ranków jak febra
- u okien twych jak żebrak -
Siedziałem na drzewie nie raz

I gwiazd spadających
- pijanych gwiazd na stos -
Nocą gdy będę umierał'

osobiście to ja Ci moge zaspiewać tylko obawiam się że nie wytrzymałabys tego psychofizycznie  :oops:                   

[color=green][b]Dzie

27

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Tych ranków jak febra
- u okien twych jak żebrak -
Siedziałem na drzewie nie raz

I gwiazd spadających
- pijanych gwiazd na stos -
Nocą gdy będę umierał'


Jedna z najpiękniejszych piosenek z Bułgarskiego. Nikt tak pięknie nie mówił, że się boi...)


tsira napisał/a:

osobiście to ja Ci moge zaspiewać tylko obawiam się że nie wytrzymałabys tego psychofizycznie


Trzymam za słowo, przy okazji będziemy mogli przedyskutować to co wykontemplowałam wink



"Księzyc dyskretnie się schował,
słowiczych treli nie słychać
to może się wreszcie przedstawmy...  "



prpounuję temat z cytatami w muzyce big_smile Co Ty na to? :mrgreen:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

28

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Rogaczem na wieżowcu piła witała Jeleni..


hahaha smieszne tak??? nie bylo  :cry:  :cry:
czyli nie dostane polowy martini :cry:  :cry:
eee nie chce :mrgreen:  :mrgreen:

a tak sie staralam  hihiihhihihihihi :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:                   

"Wszyscy chodzimy w butach,,,ale czy mamy prawo w butach wchodzic w cudze zycie??''

29

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

Trzymam za słowo, przy okazji będziemy mogli przedyskutować to co wykontemplowałam

Chyba mnie tu ktos podrywa Uwga bo mój pies zazdrosny się robi :mrgreen:

Ana napisał/a:

"Księzyc dyskretnie się schował,
słowiczych treli nie słychać
to może się wreszcie przedstawmy...


Ja Marci a Ty możesz być - Krycha - mnie wszystko jedno :mrgreen:

zuzanna napisał/a:

hahaha smieszne tak??? nie bylo


hmmm pomyslmy przez chwile pozytwnie moim zdaniem było  tongue

zuzanna napisał/a:

czyli nie dostane polowy martini

zuzanna napisał/a:

eee nie chce


To ty tam możesz nie chcieć Ale postawic już musisz - OBIECAŁAŚ  :mrgreen:

i jeszcze jedno zgodnie z moja obietnicą kolejne dwa tym razem niepublikowane kawałki SNL. Dla kogo/ Ona już dobrze -

"Mam same czarne myśli, czarny jest cień
pomalowałem się na czarno, farba ma to czerń

Za mą złą duszę czarne czeka mnie więzienie
Zabiłem dziś dziewczyne czarnym podniebiem..."

To był fragment Paint In Black

"Teraz bedzie piosenka memento dla zwolenników tego typu szali,
i naszyjników z pasów od Kałasznikowa.

O Komendacie to bedzie piosenka, którego pewnie najprędzej znacie
z kubków, ze szklanek i z reczników:
Hasta Siempre - Komendante Che "                   

[color=green][b]Dzie

30

Odp: Si

                    Gratuluje Sukcesu
Tylko nie spocznij na laurach :mrgreen:                   

31

Odp: Si

                   

Szuwi napisał/a:

Gratuluje Sukcesu
Tylko nie spocznij na laurach

Dziękuje bardzo i obiecuje że nie spocznę. własnie zabieram sie do napisania kolejnego artykułu.                   

[color=green][b]Dzie

32

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Chyba mnie tu ktos podrywa


Taaaa..... jeszcze coś Ci sie śniło ostatnio? lol


tsira napisał/a:

No własnie czego to sie tak boi


tego to chyba wolałabym nie komentować... no może powiem: "ja śnię o wolności i bardzo chcę żyć..."


tsira napisał/a:

Ty możesz być - Krycha - mnie wszystko jedno


A mi nie :twisted: zostaję przy swoim :twisted:  :twisted: mało ono ciekawe, ale już się doń przyzwyczaiłam:)
Anka jestem  :mrgreen:



tsira napisał/a:


i jeszcze jedno zgodnie z moja obietnicą kolejne dwa tym razem niepublikowane kawałki SNL


a na to już nie wiem czym sobie zasłużyłam  :oops:

no dobrze, wiem tyle wink :

A propo pieniedzy masz pozyczyć 3.50 na wino???
smile


ale przez inflację:

Sorki 3.70 bo podrożało smile


już zbieram :mrgreen: chętnie dają, więc się trochę więcej uzbiera :mrgreen::mrgreen:
jak przeliczę, to dam znać ile mamy wink                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

33

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

Anka jestem


Najnormalniej bym sie nie domyslił  tongue  Ale miło mi w każdym razie

Ana napisał/a:

a na to już nie wiem czym sobie zasłużyłam


To pozwól że kiedys Ci to dogłębnie wyjaśnie


Ana napisał/a:

już zbieram

Ana napisał/a:

chętnie dają, więc się trochę więcej uzbiera


i to mi sie podoba poszalejemy (czyt. kupimy to z drewnianym korkiem)  :mrgreen:                   

[color=green][b]Dzie

34

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Pare fajnych rzeczy


No to na co czekasz? Opowiadaj  :mrgreen: Albo poczekaj, wieczorem przy winie, będzie się mi potem lepiej spało :wink:


tsira napisał/a:

poszalejemy (czyt. kupimy to z drewnianym korkiem)


też mi się zaczyna podobać :mrgreen: mam tylko nadzieję, że korkociąg posiadasz wink używanie scyzoryków i widelcy do otwierania bywa fascynujące, ale czasami problematyczne
w sumie mogłabym też  od sąsiadów pożyczyć, ale nie wiem czy się znowu zgodzą  lol

2005-08-18, 06:59  

Już wcześniej się nie dalo wstawać i pisać? toż to środek nocy niemalże tongue                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

35

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

No to na co czekasz? Opowiadaj Albo poczekaj, wieczorem przy winie, będzie się mi potem lepiej spało


Hmm od czego tutaj zacząć zresztą co się bede napisze na końcu  tongue


Ana napisał/a:

mam tylko nadzieję, że korkociąg posiadasz


Ja jestem przewidujący - mam dwa lol


Ana napisał/a:

Już wcześniej się nie dalo wstawać i pisać? toż to środek nocy niemalże


Ktoś musi pracować żeby spać mógł ktoś. Zreszta muszę bo kto zarobi na nasze utrzymanie. Nie dośc że pijesz to jeszcze pewnie jesz wiecej odemnie  :mrgreen:
Ale mie bój nic damy rade bo przecież:

Świat nie kończy się na ich słowach
nie kończy się na ich gestach
nie widzisz gdy nie chcesz
nie śmiejesz się prosto w twarz
     Zrozum to wreszcie
Że świat nie kończy się na ich gestach
nie kończy się na ich podniesionych rękach
nieważne są żadne słowa nasza miłość jest piękna
      Zrozum to wreszcie
Świat nie kończy się na ich słowach
nie kończy się na ich szeptach
nie słyszysz gdy nie chcesz
nie śmiejesz się prosto w twarz
      Zrozum to wreszcie
Że świat nie kończy się na firmamencie
nie krąży tylko po najwyższych piętrach
Nie liczy się nic liczą się przyspieszone tętna
      Zrozum to wreszcie
nieważne są żadne słowa nasza miłość jest piękna
Nie liczy się nic liczą się przyspieszone tętna

I to chyba najlepszą odpowiedzia byłoby na pytanie co to mi sie śniło  :oops:                   

[color=green][b]Dzie

36

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Ktoś musi pracować żeby spać mógł ktoś. Zreszta muszę bo kto zarobi na nasze utrzymanie.


Jasne jasne.. ja tylko śpię, Ty tylko pracujesz lol  powiedzmy że Ci wierzę... albo uwierze dzisiaj o czwartej rano wink

dzisiaj nie mam już siły na pisanie, więc mówię dobranoc i życzę szerokiej drogi smile
do usłyszenia po powrocie :wink:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

37

Odp: Si

                    Już po pieknym weekendzie no i oczywiście nie zabraknie nowej dawki lektury w moim wykonaniu.
relecja z Festiwalu w Sopocie (Rozgrzewki na Molo TVN-u) i mój pierwszy wywiad dla portalu muzyka.pl. Miał byc to wywyiad z zespołem ubiegającym sie o Bursztynowego Słowika więc raczej nie miałem wyjscia. W życiu nie zgadniecie kto to był taki. Sami zobaczcie:
http://muzyka.pl/index.php?m=artykuly&a … amp;id=178
albo jak kto woli sam wywiad:
http://muzyka.pl/index.php?m=wywiady&am … &id=79

Prywatnie muszę dodać że chłopaki są sympatyczni. Zeszli ze sceny i przyjeli mnie ciepło - tzn zimno bo zimnym piwem.
Piłem z ..... - aż trudno uwierzyć tongue                   

[color=green][b]Dzie

38

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

W życiu nie zgadniecie kto to był taki.


powinnam była się domyśleć, skoro kazałeś wybierać między Goyą, Flintą a Papa Dance, z kim udało Ci się spotkać tongue
mam nadzieję, że jakieś autografy udało CI się dla mnie zdobyć wink



tsira napisał/a:

Zeszli ze sceny i przyjeli mnie ciepło - tzn zimno bo zimnym piwem.
Piłem z ..... - aż trudno uwierzyć


a kto potem prowadził?  :roll:  big_smile                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

39

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

a kto potem prowadził?

to było w sobotę a ja wracałem wq niedzilę popołudniu więc co ma jedno do drugiego??
Całą niedzilę przelezałem na plaży tylko że na brzuchu i teraz całe plecy mam spalone sad

Ana napisał/a:

powinnam była się domyśleć, skoro kazałeś wybierać między Goyą, Flintą a Papa Dance, z kim udało Ci się spotkać


Spotkałem wszystkich jednak wywiady były sterowane przez organizatorów (czyt. TVN) więc nieiwele miałem do gadania. Pozatym mówie raz jeszcze chłopaki są The Best smile                   

[color=green][b]Dzie

40

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

co ma jedno do drugiego?


chyba tylko tyle, że mi się weekend zlał w jedno... a słońca i piasku to sobie nawet nie zdajesz sprawy jak CI zazdroszczę.. cale dwa tygodniu spędziłam nad morzem i nie spodziewałam się, że mi tak tego będzie brakować... a na spalone plecy proponuję wetrzeć porządną dawkę dobrego kremu (w skrajnych sytaucjach poparzenia kefir też jest niezastąpiony)


tsira napisał/a:

Pozatym mówie raz jeszcze chłopaki są The Best


w takim razie jednak poproszę o ten autografik :mrgreen:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

41

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

cale dwa tygodniu spędziłam nad morzem i nie spodziewałam się, że mi tak tego będzie brakować...

Widzisz jakbym wiedział to przysłałbym Ci kartke na otarcie łez.

w takim razie jednak poproszę o ten autografik


Juz dawno nieaktualne od wczoraj, wystawiłem na aukcje na Allegro za 1000 zł moze ktos kupi smile
Żartuje oczywiście - nie dam Ci bi jest dla mnie cenny - przypomina mi jak do garderoby zwiewnym krokiem weszła Kasia S. hmmm az miło było popatrzeć  :twisted:                   

[color=green][b]Dzie

42

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

jakbym wiedział to przysłałbym Ci kartke na otarcie łez.


z łezkami zwykle daję sobie radę sama... są przecież przejściową niedogodością powodującą zawsze w rezultacie poprawę humoru.. mniej lub bardzie wyraźną ale w końcu poprawę wink

i czy warto płakać za morzem? tongue lepiej pomyśleć o kolejnej wyprawie w kierunku wielkiej wody wink


tsira napisał/a:

wystawiłem na aukcje na Allegro za 1000 zł moze ktos kup


tysiąc złotych, rozsądna cena, ale chyba podaleś wartość przed denominacją lol
otrę łzy rozpaczy po utracie tego wielkiego trofeum i poczekam na następne  :mrgreen:  :mrgreen:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

43

Odp: Si

                   

Ana napisał/a:

otrę łzy rozpaczy po utracie tego wielkiego trofeum i poczekam na następne

To ja Ci juz moge podać kolejne trofea jakie zdobede
3 września - Happysad
4 wrzesnia - Monika Brodka

Wybór nalezy do Ciebie.                   

[color=green][b]Dzie

44

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Już po pieknym weekendzie no i oczywiście nie zabraknie nowej dawki lektury w moim wykonaniu.
relecja z Festiwalu w Sopocie (Rozgrzewki na Molo TVN-u) i mój pierwszy wywiad dla portalu muzyka.pl. Miał byc to wywyiad z zespołem ubiegającym sie o Bursztynowego Słowika więc raczej nie miałem wyjscia. W życiu nie zgadniecie kto to był taki. Sami zobaczcie:
http://muzyka.pl/index.php?m=artykuly&a … amp;id=178
albo jak kto woli sam wywiad:
http://muzyka.pl/index.php?m=wywiady&am … &id=79

Prywatnie muszę dodać że chłopaki są sympatyczni. Zeszli ze sceny i przyjeli mnie ciepło - tzn zimno bo zimnym piwem.
Piłem z ..... - aż trudno uwierzyć tongue


Tsira Ty już jesteś profesjonalistą big_smile
Z powodów w/w pochwały nie będzie!
Do wywiadów wprowadź więcej dowcipu i będziesz nie do pokonania.

Tak naprawdę to gratuluję Tsira! big_smile
Tak trzymaj!

wawa                   

Wawa pozdrawia
[url=http://www.wierszowisko.fora.pl/]M

45

Odp: Si

                   

wawa napisał/a:

Tsira Ty już jesteś profesjonalistą

tego mi było tzreba wawa jestes niezastąpioną !!!!
mój plan startegiczny:
to happysad i M.Brodka 3 i 4 września mam nadzieje że bedzie dobrze, wywiady są umówione więc trzeba sie tylko przygotować  tongue

wawa napisał/a:

Tak naprawdę to gratuluję Tsira

wawa napisał/a:

Tak trzymaj!


Powiedy tzlko y kim yrobic mam wzwiad )w granicach roysdku ryecy jasna= a Tobie go dedzkuje obiecuje  :oops:

[size=16][ Dodano: 2005-08-25, 23:10 ][/size]
serdecznie przepraszam za literówkę ale miałem awarię języka w komputerze                   

[color=green][b]Dzie

46

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

To ja Ci juz moge podać kolejne trofea jakie zdobede
3 września - Happysad
4 wrzesnia - Monika Brodka

Wybór nalezy do Ciebie.


Zasadniczo Happysad. Nie mam się nad czym zastanawiać :mrgreen:

A w związku z napadem złego humoru, to w tym momencie polecałabym latającą ławkę.. usuwa wszelkie myśli z człowiek poza jedną: nigdy więcej... do tej pory na sama myśl o tym przewraca się mi w żołądku :roll: jeśli nie podziała, to coś, co nie jest zwiazane z tym co teraz robisz.. nawet na jeden wieczór lub jego kawałek... cokolwiek... no i pamiętaj że jutro już piątek:)                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

47

Odp: Si

                   

Zasadniczo Happysad. Nie mam się nad czym zastanawiać


Mówisz i masz u mnie jak w banku  :mrgreen:

prepraszam od razu za wszelkie moje humory i złe dni ale tak wyszło. Praca itd. jak ten tydzien minie - weekend odpocznę - znów bede tym samym czarującym facetem :mrgreen:

i chociaż wiem że w porównaniu z Wami to nic ale wychodzi mi że to mój setny post więc dedykuje go Tobie.
Dalej juz bedzie z górki :mrgreen:
A dla tych którym skończyła sie aktualnie lektura zapraszam. Kolejny odcinek moje kariry dziennikarskiej :mrgreen:
http://muzyka.pl/index.php?m=newsy& … mp;id=4364                   

[color=green][b]Dzie

48

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

Dalej juz bedzie z górki :mrgreen:
A dla tych którym skończyła sie aktualnie lektura zapraszam. Kolejny odcinek moje kariry dziennikarskiej :mrgreen: http://muzyka.pl/index.php?m=newsy&k=rock&id=4364


Fachowcom którzy mają z górki gratulacji nie składam :wink:
dibrze Ci idzie Tsira

wawa                   

Wawa pozdrawia
[url=http://www.wierszowisko.fora.pl/]M

49

Odp: Si

                   

Fachowcom którzy mają z górki gratulacji nie składam Wink
dibrze Ci idzie Tsira

Wawa jak zwykle na Ciebvie zawsze liczyc mogę. dzięki wielkie.                   

[color=green][b]Dzie

50

Odp: Si

                   

tsira napisał/a:

i chociaż wiem że w porównaniu z Wami to nic ale wychodzi mi że to mój setny post więc dedykuje go Tobie.


moje gratulacje i dziękuję :oops:
takkk... wiem... widę to spojrzenie... lol
Ma pan ochotę na martini? :mrgreen:

(Wawo dołożysz się? bo jak tak to kupimy dwie butelki wink )


tsira napisał/a:

Dalej juz bedzie z górki


musi pójsć z górki, taki talent niemoże się tutaj marnować :mrgreen:


tsira napisał/a:

A dla tych którym skończyła sie aktualnie lektura zapraszam. Kolejny odcinek moje kariry dziennikarskiej Mr. Green http://muzyka.pl/index.php?m=newsy&k=rock&id=4364


jak zwykle czytam z wypiekami na twarzy big_smile

ps. coś mi się zdaje, że o tej imprezie gdzieś już od kogoś słyszałam :wink:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down