1

Temat: Czemu zamkniety??

                    :roll: A czemu moj post / topic na przywitaj sie jest zamkniety??
hhm...
Strange..really strange... :roll:                   

"Masz wolne serce, miej zawsze odwage i

Odp: Czemu zamkniety??

                    faktycznie zamkneli

Ale napewno to wina serwera a nie Naszych K. Adminów....mysle że sie to wyjasni w któtce
Spokojnie ...napewno nam odpiszą  smile                   

PRawdziwym szczesciem Jest,Innym to szczescie niesc.zyj...masz przecie

Thumbs up Thumbs down

3

Odp: Czemu zamkniety??

                    :shock:  :shock:  :shock: ...tez zauwazylam ze ktos zamknal.....poczekajmy wiec....napewno male nieporozumienie nastapilo.... :mrgreen:                   

4

Odp: Czemu zamkniety??

                    lol  temat robi się strasznie nie na temat  lol                   

5

Odp: Czemu zamkniety??

                    Taa..jasne..inne teamty i przywiatania takze schodza na inne tematy...i co??Nie sa zamykane..                   

"Masz wolne serce, miej zawsze odwage i

6

Odp: Czemu zamkniety??

                   

Karina napisał/a:

inne teamty i przywiatania takze schodza na inne tematy...i co?? Nie sa zamykane..


a czasami powinny... bo potem ludzie głupieją  :oops:

Karino, tylko nie weź sobie tego do siebie, bo zupełnie nie chodzi mi o Twój temat w "Przedstaw się" wink masz rację, walcz o to, co Twoje :mrgreen:                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

7

Odp: Czemu zamkniety??

                    No więc właśnie..jestem ciekawa odpowiedzi adminów albo moderatorów...  :evil:                   

"Masz wolne serce, miej zawsze odwage i

Odp: Czemu zamkniety??

                   

Karina napisał/a:

No więc właśnie..jestem ciekawa odpowiedzi adminów albo moderatorów... Evil or Very Mad

Ja sie nie wypowiadam .73 odp u mnie ...nie mam pojecia o czym tam było pisane.No i w jakim stopniu "prawda odbiega od tematu"                   

PRawdziwym szczesciem Jest,Innym to szczescie niesc.zyj...masz przecie

Thumbs up Thumbs down

9

Odp: Czemu zamkniety??

                    Tak Karina ma racje...inne tematy tez nie trzymaja sie "kupy"(sorrki)....i nie sa zamykane....mimo ze prosilam wiele razy o sprzatanie.Post naszej Malarki jest krotki i nie doszukalam sie rzeczy ktore by wogole tu nie pasowaly....

Adminie daj nam klucze do domku naszej sasiadki...prosimy.....                   

10

Odp: Czemu zamkniety??

                    ja chciałam tylko zauważyć, że już otwarte smile

http://www.forum.refleksje.pl/nowa-na-forum-vt687.html                   

Ka

Thumbs up Thumbs down

11

Odp: Czemu zamkniety??

                    Aha..no ta
dziekuje!

P.S. Nadal nie mam aparatu i nie moge wklejac moich zdjec....  :cry:   :cry:                   

"Masz wolne serce, miej zawsze odwage i

12

Odp: Czemu zamkniety??

                    Od dawna jest otwarty, już wtedy własciwie od razu Mariusz otworzył.
Aparat? No to poczekasz trochę jeszcze? I my też. Jak tylko będziesz go miała z powrotem, to fajnie bedzie, jezeli pokażesz jakieś zdjęcia. pozdrawiam. (My takze czekamy na nasz ciągle i doczekać się nie możemy, hm!)
smile                   

Thumbs up Thumbs down